Vistas de página en total

domingo, 3 de diciembre de 2006

presentación

soydelugoynoloniego es parte de un refrán popular que dice .

soy de Lugo y no lo niego
tengo un hijo en Santiago
estudiando pa crego

refrán que para los que gusten de psicoanalizar los dichos ya da una idea bastante aproximada de cual es nuestro modus vivendi

pero hai cousas más importantes. eiquí non teño que mentirvos (gusto revolotear as páxinas de adolescentes) sobre a edade que teño: 43 years old. estando en santiago escomenzaba o da informática i eu non lle vía moito futuro. engañeime un rato. o caso é que agora puxen adsl no chollo i estou aprendendo moito. dios esto é de vértigo. k estudei? unha carreira das chamadas de Humanidades: historia da arte, especializado en arte antiga e medieval. tiven dous grandes mestres: os doutores Moralejo(Serafín) e don Manuel Díaz y Díaz. inculcáronme o pensamento crítico po ex sigo con paixon a singladura da arte contemporánea, tendo algús amigos dedicados a ela. fago este blog para compartir todo tipo de opiniós sobre arte, política et cétera. paso por rariño. hoxe non se leva o saber i eso que eu non sei moito.. cadrou o remate da miña formacion ca morte do meu pai ...i eu quixen ser meu pai e ocupeime dun pequeno negocio. non é por querer amolar dende o principio pero son un laboratore pero escribo isto non para amolar pa desterrar o mito que vivimos pa traballar e traballmos pa comer. eu busco desesperadamente xente afín pois son un jodido idealista que creo que creo que esto é millorable. busco colegas que compartan a vision do mundo dun jodido autónomo, que pesia ser ferreiro sabe quen foi Juan de Salisbury. ou cecais surse en mín a paixon por dicir cousas e enseñarllas a xente cecais o meu era ser docente, pensei que non ... pero unha vez mais errei

xa remato esta presentacion: son de Lugo efectivamente pero me considero cidadan do mundo e kero aproveitar esta virgallada da electrónica para falar o mundo

en lugo pasan cousas que vos irei contando

No hay comentarios:

Publicar un comentario