Vistas de página en total

domingo, 1 de abril de 2007

a DGT, e outros apuntes do natural

Prima di tutto pedir disculpas os meus lectores, casi fans, que me enchen o buzón de voz animandome a que entre de fuciños nos comentarios que a realidade merece. Pido disculpas porque estiven sopesando seriamente a posibilidade de deixar tudo isto e per que ? perque dous Franciscos (conmigo seríamos tres) xa dixeron todo o que había que decir sobre o particular (que tamen é o global). I esto escribo porque son sensíbel o exceso de información que produce a nosa sociedade...e hai que preservar os nosos castiñeiros. Se alguen sigue pensando no dos Franciscos éstes son Francisco de Quevedo y Villegas y Francisco Martinez Soria (prometo explicarme).

Hoxe as furias veñen doutros lares. Recentemente nun Congreso de poetas barrocos e borrachos (colectivo no cal teño bastante influenza)expuxen a miña teoría de que esta vez sí, os anuncios da DGT que proclamaban que debías facer algo(frenar, poñerte o casco...) porque te mola una tía pódese decir que chegaron a un equinocio clásico conceptual. Esta vez sí, a agresividade da campaña nos faría millores conductores, mais responsables porque nos mola una tía ...i eles porían menos multas. Neste punto un tipo que non tiña acreditación insistiu en algo tan vulgar como é o coste das campañas. Argumentaba o pavo que esa campaña era realmemte boa pero era, xunto cas diseñadas por empresas que gañan moreas de cartos, froito dunha das más prestixiosas axencias de creativos do país. I é que eu, un tolo desfarrarado pensei que era acertada a opinión pois a DGT é ante todo o mais forte resorte para recadar impostos que ten o Estado. Descarao. Que digan que lles preocupa a nosa vida e cousa que alguen se toma en serio. Como xente de praxis que somos a DGT está coma empresa que invirte en publididade entre as top ten do país, con Bodafon, 11888, Mafre ... e moitas mais.

Ata aquí todo correcto.

Pero veño de escoitar na tele que morreron mais persoas iste ano - que é o da campaña- que o no mesmo periodo no anterior - que non había campaña (nin tan siquera carnet por puntos)- Iso coma economista sóo me permite deducir dúas cousas .

-ca campaña publicitaria fallou na súa derradeira intención

e

-que alguen debía dimitir (pois "el concepto" ten autor)

con esto creo contestar os que non entenderon o meu estudo que defendía co Sr Pera Navarra é un completo incompetente. Mais aínda e un barítono tabernario..me nego a pagarlle a miña parte de soldo!


Saúdos

No hay comentarios:

Publicar un comentario